ایلام - ایرنا - نماینده دهلران ، دره شهر ، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه ویژه دولت سیزدهم برای پایان دادن به توسعه نیافتگی ایلام شد و گفت: این استان در دولت های قبلی مورد بی مهری مسوولان قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهزاد علیزاده روز شنبه در نشست شورای اداری استان اظهار داشت ایلامیان دین خود را به مردم و کشور به نحو احسن انجام داده ولی متاسفانه در دولت های مختلف مورد کم مهری واقع شده اند.

وی ابراز امیدواری کرد در دولت سیزدهم با نگاه بلند و تدبیر دولت فعلی خط پایانی بر این بی مهری و کم توسعه یافتگی باشد.

نماینده حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه به ترحم نیاز نداشته و به توجه نیاز داریم، تاکید کرد: تامین و تخصیص اعتبارات به ایلام کافی نیست و این مهمترین عامل رکود پروژه های نیمه تمام استان است.

علیزاده با اشاره به اینکه حوزه های علمیه بزرگترین سرمایه فرهنگی و اجتماعی کشور هستند، افزود: نقش حوزه های علمیه در انقلاب ، دفاع مقدس و تداوم حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی بی بدیل است.

وی اضافه کرد: حوزه های علمیه ایلام نیز همچون استان کمتر مورد توجه واقع شده و امید می رود با نگاه ویژه آیت الله اعرافی این نگاه پررنگ شود.

عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: از آیت الله اعرافی که در سطح ملی چهره ای ذینفوذ و دارای ارتباطات وسیعی است، تقاضا داریم در بخش های مختلف در امر توجه به استان ایلام نقش آفرینی کند تا این استان در مسیر واقعی خود قرار بگیرد.