شیراز - ایرنا- محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در سفر به شهرستان خنج بر لزوم تامین آب آشامیدنی و بهداشتی شهروندان این منطقه تا پایان سال ۱۴۰۲ تاکید کرد ، هماهنگی برای توسعه راهها و شتاب بخشی به طرح های در دست اجرا دیگر تاکیدات استاندار فارس در این سفر بود.

به گزاری ایرنا ، دکتر ایمانیه استاندار فارس روز یکشنبه وارد خنج شد و مورد استقبال مردم و مسوولین این منطقه قرار قرار گرفت ، وی با حضور بر مزار شهدای گمنام بر مقام شهیدان شهرستان خنج ادای احترام کرد.

بازدید از طرح احداث اتوبان نیمه تمام  خنج لار که مدت دو سال است بعلت ترک پیمانکار طرف قرار داد رها شده و همچنین طرح مسکن ملی ۱۰۰ واحدی خنج و شروع عملیات خط انتقال آب سد سلمان فارسی از خنج به محمله از برنامه امروز استاندار فارس .

 در ادامه  این سفر استاندار فارس  به بخش محمله شهرستان خنج عزیمت کرد، بازدید از پروژه آبرسانی به محمله به طول ۹۴ کیلومتر با مشارکت خیرین از برنامه های این سفر است ، این طرح از محل اعتبارات استانداری فارس و شرکت آبفا انجام می شود که نیاز به ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.

استاندار فارس دستور داد تا هفته دولت سال  ۱۴۰۲ این طرح به بهره بر داری برسد ، با تکمیل این طرح ۱۲ روستا با ۹ هزار ۵۰۰ نفر جمعیت از آب سالم بهره مند می شوند.

 دکتر ایمانیه ،راه و آب را جزو عمده مشکلات این شهرستان دانست  و گفت:  در حد مقدورات و با تلاش مشکلات را پیگیری و رفع کنیم.

استاندار فارس ادامه داد: مشکلات کمبود آب مشکل همیشگی در این خطه بوده که با روش های نوین و فناوری برطرف خواهد شد.شعار دولت سیزدهم، دولت مردمی است،  حضور مردم در عرصه های مختلف باعث افزایش توان اجرایی در دولتمردان  خواهد شد تا خدمات بهتر ارائه شود.

 خنج در فاصله  ۲۶۵ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.