به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا آخوندزاده روز دوشنبه در دیدار با اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان افزود: معتقدم رسانه ها از ارکان مهم جامعه هستند و نقش اثرگذاری در توسعه آگاهی عمومی دارند و عامل پیشرفت کشور هستند.
وی ادامه داد: کارهایی خوبی در کشور انجام می شود، اما کمتر بازتاب پیدا می کند.
وی اضافه کرد: این شرایط ناشی از عوامل مختلف از جمله ندادن اطلاعات لازم به رسانه هاست، لذا باید این نقایص برطرف شود تا رسانه ها با فراغ بال به رسالت خود عمل کنند.
مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان با تاکید بر ضرورت گسترش فرهنگ مالیاتی تصریح کرد: رویکرد امورمالیاتی تقویت ارتباطات با رسانه ها بوده و سازمان امور مالیاتی با مدیریت جدید راهبرد تقویت ارتباطات درون و برون سازمانی و هوشمندسازی مالیاتی را دنبال می کند.
آخوند زاده اظهار داشت: این امر به افزایش رضایتمندی کارکنان، مودیان و مردم خواهد انجامید.
وی باقدردانی از همراهی مردم و رسانه ها گفت: مردم هرمزگان و رسانه نجیب و شریف هستند و با همراهی آنان و تلاش کارکنان در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱در وصول مالیات رشد چشمگیری داشت.
رییس هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان در این دیدار گفت: تقویت رسانه ها به معنای تقویت ارائه خدمات به مردم است.
غلامعباس شمس الدینی ادامه داد: اعتمادسازی، امیدآفرینی و آگاهی بخشی رسالت رسانه هاست، بنابراین باید حوزه فرهنگ و رسانه را تقویت کرد.
وی افزود: مشارکت سازمان امور مالیاتی در حمایت از شهرداری ها و دهیاری ها تحولی بزرگ را به دنبال داشته و می طلبد حوزه فرهنگ و رسانه نیز در کانون توجه قرار گیرد.
دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان هم با اشاره به ضرورت رعایت قوانین و مقررات مالیاتی گفت: مدیران رسانه ها همواره در جهت تکمیل اظهارنامه مالیاتی با مسایل و مشکلاتی روبرو هستند که می طلبد با تسهیل شرایط زمینه برای رضایتمندی بیشتر آنان فراهم کرد.
حسین روحی افزود: ارایه مستندات با توجه به شرایط کار رسانه و محدودیتهای موجود مشکل بوده و انتظار می رود درجهت تقویت ارتباطات امورمالیاتی با رسانه ها نشست ها و جلسات تخصصی افزایش یابد و راهکارهای موجود با هدف توسعه خدمات به آنان احصا شود.