شهریار- ایرنا- سرمربی تیم والیبال شهرداری شهریار گفت: تیم والیبال شهرداری شهریار با کسب امتیاز در برابر تیم تخت جمشید فارس، حضور خود را در لیگ کشوری در گروه یک سری آ ثبت کرد.

به گزارش ایرنا از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، طاهر نفریه با اعلام این خبر افزود: تیم والیبال شهرداری شهریار با صعود به مرحله کشوری یک پله با سوپر لیگ فاصله دارد که امید است با حمایت مدیران شهری، بتوان گام های بلندی در جهت کسب موفقیت بیشتر در این رشته ورزشی پرطرفدار برداشته شود.

وی با اشاره به سابقه و جایگاه رشته والیبال و ظرفیت شهریار در توسعه و کسب موفقیت در این رشته ورزشی اعلام کرد: والیبال در شهریار علاقمندان بسیاری در رده های مختلف سنی دارد به طوری که هم اکنون بیش از چهار هزار نفر دراین رشته فعال هستند وآن را دنبال می کنند و تاکنون نیز چهارده بازیکن به تیم ملی معرفی کرده است.

نفریه اظهار داشت: شهریار با توجه به جوانان مستعد و علاقمند، ظرفیت های خوبی برای توسعه و شکوفایی این رشته ورزشی دارد و در صورتی که با تخصیص بودجه مناسب، اماکن و سالن های بیشتری برای تمرین و فعالیت در اختیار جوانان و نوجوانان قرار گیرد، بدون شک شاهد رشد و توسعه والیبال در سطح استانی و ملی خواهیم بود.

این مربی والیبال اضافه کرد: موفقیت کسب شده نتیجه دیدگاه ورزش محور و حمایت های بی دریغ مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر است که امیدوارم این حمایت ها همچنان درسطح شهرستان ادامه داشته باشد.

گفتنی است محمد شاهمیری نماینده داوری ایران در المپیک ۲۰۱۶، حسین وزیری مربی بین المللی، مهدی مهدوی، سجاد تاری وردی و نوید جعفرزاده از جمله چهره های مطرح والیبال از شهرستان شهریار هستند.