تهران - ایرنا - رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به راه اندازی سامانه ۱۳۷پلاس گفت: این سامانه در تمامی فضاهای مجازی فعال است و شهروندان می‌توانند مشکلات و شکایات خود را به همراه متن، صوت، عکس و فیلم ارسال و بازخورد و نتیجه درخواست و شکایت خود را مشاهده کنند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران،  داود گودرزی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری هدف از راه‌اندازی سامانه ۱۳۷پلاس را خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان عنوان کرد و گفت: ما با بهره‌گیری و کنار هم قرار دادن تمام ظرفیت‌های خود، دو سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ را با یکدیگر تجمیع کردیم و با ایجاد درگاه واحد، صورت‌مسئله اینگونه تعریف شد که شهروند پیام خود را در قالب شکایت، گلایه، اعتراض و یا درخواست ارائه خدمات شهری در کمترین زمان ثبت می‌کند.  

وی افزود: آن‌جایی که بحث گزارش فساد است، با متخلف برخورد می‌شود و جایی که موضوع خدمات‌رسانی باشد، خدمت ارائه خواهد شد و بعد از آن نیز پیگیری و بازخورد پیام به شهروند اطلاع‌رسانی می‌شود.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران یکی دیگر از ویژگی‌های ۱۳۷پلاس را امکان ثبت پیام از طریق فضای مجازی بیان‌کرد و گفت: هرچقدر شهروندان از ظرفیت فضای مجازی بیشتر استفاده کنند، رسیدگی به پیام‌ها بهتر و سریع‌تر صورت می‌گیرد و پیگیری مراحل انجام کار هم راحت‌تر است.  

نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران از تاریخ ۱۲ الی ۱۷ تیرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ الی ۱۹ در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو برای بازدید علاقه‌مندان و متخصصان حوزه مدیریت شهری دایر است.