سنندج- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: همزمان با سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به کردستان، نمایندگان تام الاختیار وزیر آموزش و پرورش، روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ تیر ۱۴۰۱ پاسخگوی مراجعان و مطالبات مردمی در حوزه آموزش و پرورش خواهند بود.

هاشم ناظمی جلال روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ملاقات مردمی نمایندگان ویژه وزارت آموزش و پرورش در بیست‌ و هفتمین سفر استانی رییس جمهور، در محل اداره کل آموزش و پرورش کردستان واقع در خیابان اکباتان سنندج انجام می شود.

وی افزود: در این ملاقات "قاسم احمدی لاشکی" معاون حقوقی و مجلس وزارت آموزش و پرورش به همراه مدیرکل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات، مشاور حقوقی و مجلس معاون وزیر و رییس حراست معاونت حقوقی و مجلس وزارت، از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر پاسخگوی مراجعین آموزش و پرورش خواهند بود.  

ناظمی جلال با بیان اینکه تمام سعی و تلاش ما در میز خدمت حل مشکلات مردم است، گفت: در این سفر با تشکیل کارگروه استانی، تمام نامه ها و درخواست مردمی در سطح استان پیگیری، ثبت و از طریق سامانه سامد انجام می شود و در صورت نیاز برای پیگیری درخواست ها نماینده وزارت با نمایندگان سایر دستگاه ها هماهنگی خواهد کرد.

به گفته وی آموزش و پرورش جزو دستگاه‌هایی است که بیشترین مخاطب و تکالیف را در این سفر در بخش درون و برون سازمانی دارد.

کردستان، روز جمعه ۱۷ تیر، بیست و هفتمین میزبان رییس جمهور است.

استان کردستان طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ دارای یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت است این استان از شمال به استان آذربایجان غربی و قسمتی از زنجان، از جنوب به کرمانشاه، از شرق به همدان و از غرب با کشور عراق همسایه است.

استان کردستان دارای ۱۰ شهرستان، ۲۹ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۹۷ آبادی دارای سکنه و ۱۸۷ آبادی خالی از سکنه است.