ارومیه – ایرنا- استاندار آذربایجان غربی گفت: در سفرهای شهرستانی، وعده بدون نتیجه به مردم نمی دهیم و یک تیم، پیگیر اقدامات در راستای وعده های داده شده در این سفرهاست.

محمدصادق معتمدیان روز چهارشنبه در جمع مردم روستاهای یاریم‌قیه از توابع بخش بازرگان شهرستان ماکو افزود: حضور خدمتگزاران مردم در روستاها، شهرها و بخش ها نشان دهنده عزم جدی برای حل مسائل و مشکلات مناطق مرزی و عقب افتاده است.

وی اضافه کرد: امروز با همه ظرفیت مدیریتی آذربایجان غربی در جمع مردم شهرستان ماکو هستیم تا در خدمت مردم باشیم و برای بهبود شرایط زندگی آنان کمک کنیم که البته در این سفر نیز نظیر سفرهای پیشین، دنبال وعده ای نیستیم که عملی نشود.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: شرایط اقتصادی کشور از جمله تحریم ها و فشارهای مالی، مشکلات جدی هستند ولی ما نیز  مصمم هستیم تا برای بهبود شرایط همه توان خود را به کار بگیریم.

معتمدیان اظهار کرد: دولت سیزدهم در راستای رفع محرومیت از مناطق محروم و کمتربرخوردار بسیار جدی است و در صدد هستیم شرایط مناطقی را که به هردلیلی زیرساخت ها در آنها فراهم نشده، بهبود ببخشیم.

وی تاکید کرد: البته باید توجه داشت که با یک سفر، همه مشکلات حل نمی شود.

وی گفت: مسوولان آذربایجان غربی، نمایندگان و مدیران بخش های مختلف در تلاش هستند تا زمینه رضایت مردم را فراهم کنند و مردم بدانند که بهترین لحظات ما زمان خدمت به مردم بوده و بدترین لحظات ما هم مشاهده ناامیدی مردم از بهبود در زمان بیان مشکلات است.

به گزارش ایرنا، در این بازدید مردم روستاهای یاریم قیه علیا، سفلی و وسطی، حل مشکل آب آشامیدنی خود را مطالبه کردند که مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان غربی از حل این مشکل در چهار ماه آتی خبر داد.

استاندار آذربایجان غربی هم با تاکید بر اینکه این مشکل باید حل شود، تصریح کرد: افتتاح طرح در پایان چهارماه، مطالبه جدی مدیریت استان است.

معتمدیان امروز و فردا، میهمان مردم شهرستان ماکو در چهاردهمین سفر شهرستانی است.