زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: همزمان با فرارسیدن دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر ۲۰ پایگاه بهزیستی در سراسر استان، آماده جمع آوری نذور، قربانی ذبح شده و دام زنده زنجانی ها است.

سلمان حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، هدف از اجرای این پویش را جذب حداکثری مشارکت های مردمی در راستای بهبود و ارتقاء سطح زندگی مددجویان، بهره مندی از ظرفیت های مشارکتی ادارات و مراکز سازمان ها و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی  ذکر کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس  جمع آوری نذورات براساس  پروتکل های بهداشتی، کمک هزینه معیشتی، اقلام و بسته های معیشتی و تهیه وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی هم استانی های خیر و مومن با هر میزان توان مالی جهت توزیع بین مددجویان انجام می گیرد.

این مسوول ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته، هفت پایگاه در مراکز بهزیستی شهرستانهای تابعه، سه پایگاه نیز در مرکز استان که یک پایگاه در ستاد بهزیستی و یک پایگاه در مرکز شیرخوارگاه شهیدثمین تاب بهزیستی، یک پایگاه در بهزیستی شهرستان زنجان و ۱۰ موسسه خیریه تحت نظارت، نذورات همشهریان را جمع آوری می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان خاطرنشان کرد: خیرین و نیکوکاران می توانند نذری های نقدی خود را از طریق کد دستوری #۲۵۰۰۰۶۶۵۵ و شماره کارت ۲۱۶۸-۷۱۷۸-۹۵۷۰-۶۳۶۷ و شماره‌حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ به جامعه هدف بهزیستی پرداخت کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که زنجانی های خیر، در پویش عید تا عید همراه بهزیستی استان باشند.