تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳

مهاباد - ایرنا - دعوت از فوتبالیست مهابادی به اردوی تیم ملی دانشجویان برای شرکت در مسابقات جهانی، حضور هشت بازیکن نونهال این شهرستان در اردوی استعدادیابی تیم ملی نونهالان کشور و آغاز ثبت نام دوره مربیگری درجه D آسیا در این شهرستان از جمله اخبار فوتبالی مهاباد طی ۲۴ ساعت گذشته است.

رییس هیات فوتبال مهاباد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: محمد طاهر امینی بازیکن شایسته این شهرستان با قبولی در تست انتخابی تیم ملی دانشجویان کشور و با تصمیم سرمربی و کادر فنی به لیست ۱۸ نفره تیم ملی دانشجویان ایران دعوت شد.

سیاوش شیخ آقایی بیان کرد: تیم ملی دانشجویان ایران برای شرکت در مسابقات دانشجویان به میزبانی کشور چین در تابستان امسال خود را آماده می کند. 

وی اضافه کرد: محمد امین طاهری بازیکن باشگاه ویستا توربین تهران از تیم‌های حاضر در لیگ یک فوتبال ایران است و سابقه حضور در تیم های پیکان تهران و ماشین سازی تبریز و همچنین سابقه بازی کردن در لیگ برتر فوتبال ایران با پیراهن ماشین سازی تبریز را در کارنامه خود دارد.

حضور هشت بازیکن نونهال مهابادی در اردوی استعداد یابی تیم ملی

رییس هیات فوتبال مهاباد  همچنین گفت: هشت بازیکن نونهال مهابادی در اردوی استعداد یابی تیم ملی فوتبال ایران حضور دارند.

شیخ آقایی بیان کرد: این بازیکنان از اعضای باشگاه زاگرس مهاباد هستند که در دوره استعدادیابی تیم ملی نونهالان با حضور ۲۶ بازیکن مستعد دیگر به میزبانی استادیوم تختی نقده مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

وی اظهار کرد: آرمان ساحلی، شایان میثاقی، اریا برادران، سمیر رسولی، اروین ابراهیمی، سروش رسولی، متین چوکلی و کاویان محمدیان نفرات دعوت شده به این دوره هستند.

آغاز ثبت نام دوره مربیگری درجه D فوتبال آسیا در مهاباد 

رییس هیات فوتبال مهاباد گفت: دوره مربیگری درجه D فوتبال آسیا با حضور مربیان و علاقه‌مندان به این رشته در جنوب آذربایجان‌غربی به میزبانی این شهرستان برگزار می شود.
 شیخ آقایی گفت: این دوره مربیگری برای نخستین بار در سال جاری به میزبانی مهاباد در اواخر تیرماه به مدت ۱۲ روز برگزار خواهد شد.

رییس هیات فوتبال مهاباد اظهار داشت: در این پایان دوره به نفراتی که در آزمون نهایی امتیاز لازم را کسب کنند، مدرک مربیگری فوتبال درجه D آسیا اعطا می شود.

وی هدف از برگزاری این دوره را افزایش دانش فنی مربیان این رشته در منطقه بیان کرد و گفت: متقاضیان مدارک لازم را تا پایان ماه جاری به هیات فوتبال مهاباد واقع در استادیوم آزادی این شهرستان تحویل دهند.

مهاباد با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارای ۲ نماینده در لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی است.