تهران- ایرنا- معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان در حکمی عباس ابراهیمی را به عنوان معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان منصوب کرد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از  پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، در متن حکم سورنا ستاری خطاب به عباس ابراهیمی آمده است: نظر به تجارب ارزشمند و با عنایت به مراتب تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید و بنا به پیشنهاد قائم مقام محترم بنیاد ملی نخبگان جنابعالی را به مدت سه سال به سمت معاون سرآمدان و نخبگان منصوب می کنم.

در ادامه این حکم آمده است: امیدوارم با توکل بر خداوند سبحان و در پرتو ارزش‌ها و اصول گرانقدر اسلامی، با رعایت صرفه و صلاح بیت المال و امانتداری که از آن برخوردارید و با بهره‌مندی از همکاری صمیمانه و کارشناسانه همه همکاران محترم در واحدهای بنیاد در چارچوب اساسنامه و سایر ضوابط مقررات مربوط به ویژه در تحقق اهداف عالی در حوزه نخبگان، روان‌سازی امور، جذب منابع و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در کشور و با تلاش جهادگونه در کسب رضایت الهی در خدمت به سرآمدان و نخبگان عزیز، موفق و موید باشید.

ستاری در این حکم نوشت: بی شک همه همکاران و مسئولین محترم بنیاد در تحقق اهداف و انجام وظایف محوله، جنابعالی را یاری خواهند کرد. توفیقات روزافزون آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت رسانی به استعدادهای برتر و نخبگان، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

دانشیار مهندسی هوافضای دانشگاه شریف، معاون آموزشی دانشکده مدیر مجتمع فناوری شریف، ستاد توسعه فناوری­ های هوافضا، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کمیته ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت­های دانش­بنیان، مدیرعامل بنیاد توسعه علوم و فناوری هوافضا، مدیر پژوهشکده شهید تهرانی مقدم، سند جامع توسعه هوافضای کشور از سوابق علمی و اجرایی ابراهیمی است.

ابراهیمی جزو اساتید برتر آموزشی منتخب دانشگاه شریف و پژوهشگران برگزیده دانشگاه شریف بوده و چاپ بیش از ۷۰ مقاله علمی-پژوهشی در مجله و همایش‌ها و مجری بیش از ۴۰ طرح تحقیقاتی-صنعتی از سوابق پژوهشی-صنعتی وی است.