بجنورد-ایرنا- نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان از ظرفیت‌های قانون بودجه استفاده کنند و در پی  جذب اعتبارات بیشتر باشند.

به گزارش ایرنا، علی جدی روز چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان شیروان اظهار داشت: مدیران شهرستانی باید با تمام ظرفیت های بودجه ریزی آشنا باشند و با مدیران کل ارتباط بیشتری برقرار کنند.

وی تصریح کرد: اقدامات عمرانی خوبی در سطح این شهرستان در دست اجرا است و اعتبارات مناسبی برای طرح های عمرانی مصوب شده است و مسوولان شهرستانی باید پیگیر جذب اعتبارات بیشتر در حوزه تخصصی خود باشند.

امام جمعه شیروان نیز در ادامه این جلسه گفت: دغدغه یک مدیر علاوه بر کار عمرانی باید به مسائل فرهنگی هم توجه کند چرا که کار فرهنگی زیربنای بسیاری از پیشرفت ها است.

حجت الاسلام حسین تکمیلی افزود: مدیران شیروان در برنامه های فرهنگی که در مناسبت های مختلف برگزار می شود حضور کم رنگی دارند و نیاز است در حوزه ها به صورت جدی ورود کنند.

وی خاطرنشان کرد: ادارت و نهادهای خدمات رسان با نگاه فرهنگی خیلی از مشکلات را حل می کنند و باید برای این مهم برنامه ریزی مناسبی داشته باشند.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.