کرمانشاه- ایرنا- شهردار جوانرود از کسب رتبه نخست این شهرداری در بین ۳۴ شهرداری استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این رتبه برتر در راستای اجرای نظام‌نامه ارزیابی عملکرد شهرداری‌های کشور در ۱۷۰ شاخص فنی، علمی و عملکردی در سال ۱۴۰۰ کسب شده است.

«هوشیار امامی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: هدف گذاری و ترسیم مسیر واقع‌بینانه، تلاش آگاهانه برای رسیدن به شاخص‌های ویژه در ارائه خدمات گسترده و مختلف به شهروندان می‌تواند از مهمترین مؤلفه‌های ایجاد تحول در مدیریت شهری باشد.

وی به فعالیت های شهرداری جوانرود در سه ماه سپری شده از سال جاری اشاره کرد و گفت: فعالیت های این شهرداری با شتاب خاصی پیگیری می شود.

شهردار جوانرود به تحقق آرزوی های چندین ساله ساکنان مسکن مهر مولوی جوانرود اشاره کرد و اظهار داشت: عملیات زیرسازی، ِبهسازی، بتن‌ریزی و آسفالت این محله با چهار میلیارد تومان اعتبار با پیشرفت فیزیکی قابل توجهی در حال اجراست.

وی همچنین به تکمیل بوستان جهان آراخانم با ۲ میلیارد تومان اعتبار و اصلاح و زیباسازی میدان انقلاب و بسیج اشاره کرد و گفت: طرح اصلاح این ۲ میدان نیز هر یک با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در حال اجراست.

امامی یادآورشد: اجرای طرح ترافیکی شهر، روکش آسفالت خیابان های شهدای شمیران، تامین اجتماعی، پله بندی، اصلاح و بتن ریزی کوچه وحدت ۱۵ و بهسازی و بتن ریزی کوچه های محله قرگه تنها بخش از اقدامات شهرداری جوانرود در سه ماه سپری شده از سال جاری است.

از جمعیت ۷۵ هزار نفری شهرستان جوانرود بیش از ۷۰ درصدآن در شهر ساکن هستند.