ایلام - ایرنا - سرپرست شرکت گاز استان ایلام گفت: تعمیرات شبکه گاز در کمترین زمان انجام می شود و مشترکان خانگی در شهرستان های ایلام و چوار نگران قطعی گاز نباشند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ محمود کشاورز در بازدید از محل اجرای تعمیرات اضطراری خط لوله سراسری گاز افزود: مراحل آماده‌سازی محل، تاُمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز و اعزام نیروهای متخصص توسط منطقه هفت شرکت انتقال گاز صورت گرفته و همکاران ما در شرکت انتقال گاز تلاش خواهدکرد که این تعمیرات در کمترین زمان ممکن انجام شود.

وی اظهار داشت: اگرچه در ساعت ۲۲ امروز دوشنبه ۲۷ تیرماه، گاز ورودی به خط لوله چوار-ایلام قطع می‌شود ولی ذخیره گاز موجود در طول مسیر ۱۱ کیلومتری این خط تا ظهر روز سه‌شنبه برای مصرف عادی مشترکین خانگی شهرستانهای چوار و ایلام کافی است.

سرپرست شرکت گاز ایلام تصریح کرد: در صورت رعایت حداکثر صرفه‌جویی توسط شهروندان و نیز با قطع گاز صنایع پرمصرف و جایگاههای cng در عصر دوشنبه توسط همکاران ما، ساعات گازدار بودن مشترکین خانگی بیشتر خواهدشد و انتظار می رود با مدیریت و کنترل مصرف گاز تا پایان تعمیرات مذکور، گاز مشترکین خانگی قطع نشود.

کشاورز افزود: در صورت طولانی‌تر شدن زمان تعمیرات یا عدم صرفه‌جویی در مصرف گاز توسط مشترکین، زمان احتمالی قطع گاز محدود و حداکثر و از چند ساعت بیشتر نخواهد شد.