به گزارش روز سهشنبه ایرنا؛ «بهمن امیریمقدم» در بازدید از مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) افزود: در این مرکز بیش از ۲۰۰ کاربر از ۲ روز پیش از سفر استانی رئیسجمهور به کرمانشاه پاسخگوی تماسها و درخواستهای مردم استان بودهاند و هماکنون در حال ساماندهی و دستهبندی نامههای مردمی هستند که از سراسر استان جمع آوری شده و اکنون قرار است به دستگاه مربوطه جهت پیگیری ارجاع شود.
استاندار کرمانشاه با قدردانی از تلاش کاربران در این سامانه بر ضرورت تلاش و پیگیری مستمر تا رسیدگی کامل به نامهها و درخواستهای مردمی تاکید کرد.
در جریان سفر روز گذشته رئیس جمهور به استان کرمانشاه، ۲۹ هزار و ۴۳۳ تماس تلفنی از سوی مرکز ارتباطات مردمی مورد رسیدگی و پیگیری قرار گرفت.
آیتالله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ همراه با اعضای کابینه دولت مردمی به استان کرمانشاه سفر کرد.
در جریان این سفر که بیستوهشتمین سفر استانی دولت است، تعداد ۲۹ میز ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاههای اجرایی جهت رسیدگی و رفع مشکلات مردم بهصورت حضوری برپا شد.
همچنین ۱۰ وزیر و معاون رئیس جمهور همراه با نماینده مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری برای بازدید و دیدار با مردم به ۱۴ شهرستان استان سفر کردند.
تعداد ۱۲۰ نفر از نیروهای داوطلب مردمی و بسیجی استان نیز آموزش دیدند و برای همکاری با مسئولان مرکز ارتباطات مردمی همراه شدند.
۳۵۰ نفر در جریان این سفر به مدت ۲ روز در دو شیفت کاری پاسخگوی تماسهای مردمی با سامانه تلفنی ۱۱۱ بودند و تعداد ۱۷۵ سیستم رایانهای به منظور ثبت درخواستها فعال شد.
در همین راستا به ۲۹ هزار و ۴۳۳ تماس پاسخ داده شد، ۲۷ هزار و ۹۵۹ درخواست در سامانه ثبت و یک هزار و ۴۷۴ مورد تماس نیز جهت مشاوره پاسخ داده شد.
کمیته امداد امامخمینی (ره)، وزارت راه و شهرسازی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت آموزش و پروش، پنج دستگاهی بودند که به ترتیب بیشترین مراجعات مردمی و ثبت درخواست را داشتهاند.