مهاباد - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب گفت: سه هزار وعده غذای گرم به مناسبت عید سعید غدیر خم تهیه و در بین نیازمندان و محرومان این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ علیرضا سرتیپی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این وعده‌های غذایی با همکاری سپاه این شهرستان در مناطق محروم و کم برخوردار این شهرستان روز و شب گذشته به مناسبت عید غدیرخم توزیع شد.

وی افزود: به بیش از ۱۵ نانوایی این شهرستان نیز آرد رایگان تحویل شد تا به همین مناسبت نان پخت و رایگان و صلواتی در مناطق مختلف این شهرستان توزیع کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب اضافه کرد: حضرت علی (ع) همواره یار و یاور محرومان بود و تا آخرین لحظات عمر شریف‌شان به دستگیری از نیازمندان پرداخت و نکو داشت این سیره حسنه بر هر انسان مسلمان و آزاده‌ای واجب است و سپاه تکاب نیز در همین راستا کمک و خدمات رسانی به محرومان را در دستور کار دارد.

سرهنگ سرتیپی ادامه داد: در همین راستا اخیرا ۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال نیز از سوی سپاه تهیه و بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر این شهرستان توزیع شد.

وی یادآور شد: این بسته‌های معیشتی شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن و رُب گوجه فرنگی بود که توسط بسیجیان و گروه‌های جهادی در اختیار اقشار محروم مناطق شهری و روستایی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، عید غدیر روز ولایت و امامت امام علی بوده و جشن‌های مختلفی در نقاط مختلف استان آذربایجان غربی برگزار شد.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و بیش از ۳۰۰ نفر در قالب ۱۲ گروه جهادی در این شهرستان فعالیت می‌کنند.