رشت - ایرنا - پیکر پاک و مطهر "شهید ستوان سوم مهدی کامور آستانه" صبح امروز سه شنبه بر دوش مردم و کارکنان انتظامی و خانواده معزز این شهید از ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان تا میدان گیل تشییع شد

به گزاری خبرنگار ایرنا، ستوان سوم شهید "مهدی کامور آستانه" ۲۶ تیرماه در محل ایست بازرسی پلیس در شهر زاهدان در حین انجام وظیفه برای تامین نظم و امنیت شهروندان پس از برخورد خودروی مهاجم با وی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و خودروی مهاجم نیز بلافاصله متوقف و راننده آن دستگیر شد.

مراسم وداع با پیکر این شهید عرصه امنیت شب گذشته همزمان با شب عید سعید غدیر بعد از نماز مغرب و عشاء در گلزار شهدای آستانه‌ اشرفیه برگزار شد.

پیکر مطهر شهید «مهدی کامور» ظهر امروز در شهر آستانه اشرفیه تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان در آیین تشییع پیکر مطهر این شهید ‌اظهار داشت: همه رفتارها و کردارهای انسان به‌همراه گفتارش جزو عملش محسوب می‌شود که مورد محاسبه قرار می‌گیرد و همین نگاه موجب می‌شود که حیات انسان را محدود به این عالم نکنیم.

آیت‌الله رسول فلاحتی افزود: دلداده راه خداوند همواره دنیای خود را با اعمال نیک و طیب سپری می‌کند و روح شهید کامور هم امروز در شعف اخروی است چون او نجات یافت.

امام جمعه رشت با قدردانی از تلاش نیروهای مسلح و ماموران انتظامی در ایجاد و تامین امنیت و آسایش مردم اظهار داشت: این تلاش‌ها و رشادت‌ها با اجر اخروی همراه است و خداوند به این زحمات پاداش خواهد داد.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان نیز در این مراسم با اشاره به ایثار و جانفشانی شهدا در راه امنیت مبهن و مردم اظهار داشت: شهدا در دفاع از امنیت و ارزش‌های اسلامی به فیض شهادت نائل آمدند.

سرهنگ حسین حسن‌پور  استقلال و امنیت ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهدا دانست و گفت:  شهید کامور به صورت داوطلبانه در جهت برقراری نظم، امنیت و کیان نظام اسلامی وارد ماموریت شد  و مجموعه انتظامی استان به داشتن چنین افرادی که به عنوان سرباز ولایت نقش‌آفرینی می‌کنند افتخار می‌کند.همچنین