تبریز- ایرنا- زوج تبریزی هزینه سفره عقد خود را برای آزادی ۲ زندانی غیرعمد و محکوم مالی پرداخت کردند.

به گزارش ایرنا، زوج تبریزی با برگزاری مراسم عقد خود در ستاد دیه استان آذربایجان شرقی زمینه آزادی دو نفر از زندانیان غیر عمد و محکومین مالی را فراهم کردند.

این زوج که نیت کرده بودند در ابتدای زندگی خود گره از کار بنده ای بازکنند با حضور در ستاد دیه استان آذربایجان شرقی ، هرکدام پرداخت محکومیت مالی یک زندانی غیرعمد را متقبل شدند.

این زوج برای آزادی ۲ زندانی که یکی از زندانیان با محکومیت مالی از اسفند ماه در زندان بود کمک کردند و مددجوی مورد نظر امروز از زندان آزاد شد و یکی از محکومین مالی که از فرودین ماه در زندان بود با کمک این زوج و ستاد دیه استان فردا از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده خود باز خواهد گشت.

مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی با تجلیل از این اقدام ارزشمند و خداپسندانه زوج تبریزی گفت: این زوج که در مکتب ولایی بزرگ شده اند بهترین کار ممکن را در ابتدای زندگی خود انجام دادند و امیدواریم این اقدام خداپسندانه همانند سنت حسنه در تبریز و استان فرهنگ سازی شود و جوانان در ابتدای زندگی به همنوعان خود که گرفتار شده اند کمک کنند.

رسول تقی پور افزود: در ماه گذشته نیز زوج دیگر تبریزی برای آزادی زندانیان غیرعمد کمک کرده بودند که این بار زوج تبریزی با برگزاری مراسم عقد خود در محل ستاد دیه استان اولینی دیگر در شهر اولین ها ثبت کرد ند.