بندرعباس - ایرنا - سرپرست پلیس راهور میناب گفت : تمهیدات خاص ترافیکی جشنواره انبه و یاسمین گل  طی سه روز در سطح شهرستان میناب را تشریح کرد و از وجود چهار نقطه برای جابجایی شهروندان و حضور در این مراسم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ عادل نکاحی  روز سه‌شنبه افزود: برگزاری جشنواره انبه و یاسمین گل که یک رسم سنتی و ملی مردم شریف میناب بوده و در این روز در خیابان سلامت ، بلوار بسیج  شرایط ویژه ترافیکی را بوجود خواهد آورد و محدودیت ها و تغییراتی در این محدوده اعمال خواهد شد که مردم بتوانند با برنامه ریزی و مدیریت مناسب در این مراسم شرکت کنند و شهروندانی هم که قصد عبور از محورهای حاشیه ای دارند، از نحوه اجرای محدودیت ها آگاه شوند.

وی ادامه داد: بلوار امام، از سمت شمال جنوب ، و بلعکس هردولاین حرکت کارناوال از ساعت ۱۶  و مسیر تقاطع حضرت امام به سمت سه راه بیمارستان کاملا محدود خواهد شد و پس از پایان کارناوال در ساعت ۱۹ بازگشایی خواهد شد . 
سرهنگ نکاحی اظهارداشت : با توجه به اینکه محل برگزاری و افتتاح در خیابان سلامت است و به مدت سه روز از تاریخ ۲۸ الی ۳۰ تیرماه کاملا محدود و مسدود خواهد شد و مسیر رفت و برگشت از مسیر ابتدای بلوار غدیر شمالی از سمت گلستان ، ورودی خیابان بسیج مسدود خواهد شد .
وی یادآور شد: مسیر جایگزین بلوار امام ، بلوار آل محمد (ص) میدان شهدا ، میدان استقلال ، خیابان ساحلی ، خیابان ۱۷ شهریور و بلوار معلم است.  

سرپرست پلیس راهور میناب یادآور شد: از شهروندان نیز خواهشمندم که با صبر و شکیبایی و به‌دور از هرگونه شتاب و عجله با رعایت تمامی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ترجیحا از آوردن خودروهای شخصی خودداری کنند و برای پارک خودروهای شخصی پارکینگ میناب مال و خیابان های منتهی به پارکینگ در نظر گرفته شده است .
هشتمین دوره جشنواره انبه و یاسمین گل در میناب همه ساله در تیر ماه تابستان برگزار می شود.
شهرستان میناب با قدمت بالا و قریب به یکهزار و ۷۰۰ هکتار باغ انبه به عنوان قطب تولید میوه گرمسیری انبه و یاسمین گل در سطح استان و کشور است که با برگزاری این جشنواره به معرفی بیشتر این شهرستان پرداخته می‌شود .