مشهد- ایرنا- فراخوان چهارمین جشنواره ملی کتاب سال "سبک زندگی" توسط دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی منتشر شد.

به گزارش ایرنا، معاون فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی قم روز چهارشنبه در ارتباط تصویری با خبرنگاران در مشهد، موضوعات "سبک زندگی، مبانی و مفاهیم، سبک زندگی و هویت ایرانی اسلامی و سبک زندگی و زندگی شهری" را از جمله محورهای این جشنواره برشمرد.

حجت الاسلام محمد شیخ الاسلامی افزود: سبک زندگی، رسانه و فضای مجازی، سبک زندگی، تولید و مصرف فرهنگی، سبک زندگی، آموزش و سلامت و سبک زندگی، الگوها و اسوه‌ها با محوریت ویژه سبک زندگی، آیین ها و مناسک از دیگر محورهای این جشنواره است.

وی ادامه داد: برگزاری این جشنواره از سال ۹۶ آغاز شد که تا سال ۹۸، و قبل از شیوع کرونا، سه دوره آن برگزار شد.

دبیر چهارمین جشنواره کتاب سال سبک زندگی نیز به خبرنگاران گفت: کتابهای انتشار یافته از سال ۹۷ تاکنون، که در دوره های گذشته این جشنواره شرکت داده نشده باشند، می توانند در رویداد امسال حضور یابند و رساله های سطح چهار حوزه علمیه و دکترای دانشگاه نیز که با محورهای جشنواره مطابقت داشته باشند، امکان شرکت در آن را دارند.

حجت الاسلام عیدمحمد رحمانی افزود: شناسایی آثار فاخر مرتبط با سبک زندگی، ایجاد شبکه تعاملی و ارتباطی بین فعالان عرصه سبک زندگی و شناسایی استعدادهای بالفعل در این عرصه از جمله اهداف این جشنواره است.

وی، مهلت ارسال آثار را پایان بهمن امسال عنوان کرد و افزود: دبیرخانه این جشنواره در مشهد است و علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۲۹۰۵۱۸ تماس بگیرند.