گناباد-ایرنا- نمایشگاه سراسری مبلمان و تزئینات داخلی ساختمان با هدف حمایت از فعالان این عرصه و عرضه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب در زمینه مبلمان و تزئینات داخلی منزل در شهرستان گناباد گشایش یافت.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اهداف دیگر برگزاری این نمایشگاه را رونق بخشیدن به صنعت مبلمان ایران به عنوان صنعتی کارآفرین در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، آشنایی مصرف‌کنندگان با توانمندی‌های صنعت مبل و دکوراسیون داخلی کشور با هدف کاهش واردات و بسترسازی برای توسعه صادرات ذکر کرد.

هادی ایزدی افزود: نمایش آخرین تحولات فنی و علمی صنعت مبل و دکوراسیون و تزئینات داخلی ساختمان، فراهم آوردن زمینه انتقال تجربیات و ارتباط تجاری و نیز توسعه کارآفرینی و اشتغال پایدار در این صنعت از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه در گناباد است.

وی ادامه داد: نمایشگاه سراسری مبلمان و تزئینات داخلی ساختمان با حضور ۶۶ شرکت کننده از استانهای مختلف کشور و از جمله استانهای تهران، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی از امروز ۳۰ تیر ماه تا سوم مرداد ماه پیش رو در محل سالن ورزشی دانشگاه پیام نور گناباد در حال برگزاری است و بیشترین شرکت کنندگان را واحدهای تولیدی استان تهران تشکیل می دهند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد گفت: شرکت کنندگان آخرین تولیدات و محصولات خود را در وسعت هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار دادند.

ایزدی اضافه کرد: واحدهای صنفی و تولیدی مبلمان و تزئینات داخلی منزل گناباد به ترتیب از ۳۰ تا ۴۰ درصد تخفیف برای شرکت در این نمایشگاه برخوردار شدند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.