مشهد- ایرنا- معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شاید مبارک‌ترین نکته ساختاری و تشکیلاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از زمان تاسیس تاکنون، راه اندازی بنیاد بین‌المللی فرهنگی‌ هنری امام رضا(ع) باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد هاشمی روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی‌هنری امام رضا (ع) افزود: آموزه‌های این مجموعه باید همچنان بر مدار اثرگذاری و خدمت به آستان مقدس امام رضا (ع) باشد.

وی ادامه داد: این بنیاد بدون همکاری همه‌جانبه، برادرانه، همدلانه و متواضعانه با آستان قدس رضوی توفیقی در میدان نخواهد داشت؛ همکاری با آستان قدس رضوی مایه افتخار است و امیدواریم این همکاری قوی‌تر شود.

 معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن قدردانی از محمودرضا برازش مدیر سابق بنیاد بین‌المللی فرهنگی‌ و هنری امام رضا(ع) که در این بنیاد ۵ سال مسئولیت داشته و حرکت‌های رو به جلو انجام داده‌ است، اظهار کرد: امروز مرتضی سعیدی‌زاده را به‌عنوان مدیرعامل جدید این بنیاد معرفی می‌کنیم که شناخت ۱۲ ساله ای از وی دارم و در حوزه اندیشه، فرهنگی، هنری و اجتماعی دارای کارنامه مشخص، قوی و سربلندی است.

وی  اضافه کرد: سعیدی زاده برآمده از جریان انقلاب و جبهه فرهنگ انقلاب در این شهر و استان است چرا که یکی از برکات دولت انقلابی اسلامی استفاده از افراد نخبه و کاربلد است.

در این مراسم از زحمات محمودرضا برازش به عنوان مدیر سابق بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) قدردانی و مرتضی سعیدی زاده به عنوان مدیر عامل جدید بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) منصوب شد.