گناوه - ایرنا - رئیس اداره آموزش و پرورش بخش ریگ شهرستان گناوه گفت: چند تن از معلمان و دانش آموزان این منطقه در جشنواره الگوهای برتر تدریس و مسابقات علمی پژوهشی استان بوشهر با کسب رتبه‌های برتر خوش و به مرحله کشوری راه یافتند.

سعید بهمرد روز جمعه  در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس نتایج اعلام شده "عفت هاتفیان فرد" در جشنواره ایده‌های نو و تجارب اثربخش مدیران،  رتبه برگزیده استانی را کسب و به مرحله کشوری راه بافت.

وی اظهارداشت: در جشنواره الگوهای برتر تدریس، "سیدمهدی موسوی" در محور ادبیات فارسی و  "طاهره خسروانی" در درس جغرافیا، رتبه های دوم و صدیقه توسلی در محور ادبیات فارسی و فاطمه برامکی در دین و زندگی  هر دو رتبه سوم استانی را کسب کردند.

بهمرد با اشاره به اینکه مدیران منطقه بندرریگ از گروه‌های فعال در استان بوشهر است، از زحمات مدیران متوسطه‌ اول و بویژه‌ عفت هاتفیان‌فرد تقدیر کرد و این موفقیت را به همه همکاران فرهنگی و این گروه تبریک گفت.

رئیس آموزش و پرورش منطقه بندرریگ ادامه داد: دانش آموزان پژوهش سرای جابرحیان این منطقه نیز در مسابقات علمی - پژوهشی استانی درخشیدند و به مرحله کشوری راه یافتند.

وی گفت: فاطمه رجبی از دبیرستان حضرت معصومه (س) در ادبیات نقالی مقام دوم استان را به دست آوررد،  رقیه بردخونی از دبیرستان عترت در ادبیات نقالی صاحب رتبه سوم، سیده نازنین فاطمه موسوی از دبیرستان حضرت زینب (س) در رشته دریا ماکت و مینا غلامی از دبیرستان بنت الهدی در آزمایشگاه انیمیشن رتبه سوم استانی را کسب کردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بندرریگ بیان کرد: سیده نازنین فاطمه موسوی از دبیرستان حضرت زینب (س) در رشته ادبیات نقالی و الهه خواجه از دبیرستان عترت در رشته ادبیات داستان کوتاه مقام‌های چهارم استان بوشهر را کسب کردند.