بوشهر - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: دستگاه‌های مختلفی برای پذیرفتن مسئولیت جهاد تبیین پیشرو بودند اما در پایان مجموعه پویای جهاد دانشگاهی برای این منظور انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان بوشهر روز یکشنبه به نقل از حجت الاسلام یوسف جمالی در دیدار با رئیس این مرکز، بیان کرد: جهاد دانشگاهی این استان انقلابی و جهادی عمل می‌کند و می‌تواند در همکاری با دستگاه‌های متولی  مشکل اشتغال را برطرف کند.

وی با اشاره به اقدامات جهاد دانشگاهی استان بوشهر در زمینه آموزش و اشتغالزایی، افزود: اشتغال پاشنه آشیل امروز کشور به ویژه در استان بوشهر است و جهاد دانشگاهی در این بخش عملکرد و کارنامه درخشانی  دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بااشاره به اقدامات و تلاش‌های جهاددانشگاهی در توسعه شرکت‌های دانش بنیان عنوان کرد: نام‌گذاری شعار سال مقام معظم رهبری نشان از اهمیت توسعه شرکت‌های دانش بنیان به عنوان شرکت‌های پیشران و مولد دارد و اگر این مهم انجام بگیرد مشکل اشتغال نیز حل می‌شود.​

جمالی ادامه داد:  جهاد دانشگاهی بوشهر ویژگی‌های ارزشمند انقلابی و جهادی دارد و می‌تواند الگویی برای بخش‌هایی باشد که می‌خواهند با دست خالی و کمترین امکانات، اما باانگیزه و هدف خدمت افتخارات مهمی کسب کنند.

وی  یادآور شد: روحیه انقلابی شهید تهرانی و دیگران سبب شد ایران به چنان توان دفاعی دست یابد که در برابر تهدیدها بازدارنده باشد و  در بستر آن اقدامات پژوهشی در حال پیشرفت است.

جمالی گفت: باید با پایان عمر دولت شمار زیادی افراد کارآزموده و متخصص تقدیم انقلاب شود و در این راستا می‌طلبد که همه مجموعه‌ها به ویژه جهاد دانشگاهی بوشهر با هم تعامل و همکاری کنند.

در پایان این نشست، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از اقدامات علی احمدی‌زاده رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر با اهدا لوح سپاس قدردانی کرد.