شیراز- ایرنا- رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: فعالیت بنگاه‌های اقتصادی در شرایط کنونی که اقتصاد کشور با هجمه‌های بسیاری مواجه می باشد بسیار سخت است و ایجاد اشتغال توسط این بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی گامی در جهت کاهش ناهنجاری های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سهراب شرفی، روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: امروز بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی برای ادامه حیاتشان نیاز به حمایت دارند و هر اقدامی که به تداوم فعالیت آنها کمک کند بسیار ارزشمند خواهد بود.
او ادامه داد: در شرایطی که ایجاد حفظ فرصت های شغلی و ایجاد اشتغال جدید دغدغه و خواسته تمام ارکان و بخش های نظام است، نباید اجازه داد که فرصت های شغلی به راحتی از بین بروند و باید شرایط را برای فعالیت کارآفرینان بیش از پیش مهیا کرد.


وی، برگزاری همایش روز صنعت و معدن را گاهی موثر در جهت تقدیر از واحدهای تولیدی موفق دانست و گفت: در این همایش که روز چهارشنبه پنجم مردادماه جاری در شیراز برگزار می‌شود، از ۶۹ واحد تولیدی برتر استان تقدیر خواهد شد.
او اظهار داشت: ارزیابی واحدهای تولیدی بر اساس میزان اشتغال ایجاد شده، کیفیت کالای تولیدی، میزان صادرات آنها، میزان تولید و برند سازی که توسط آنها انجام شده صورت گرفته و به واحدهای منتخب بر اساس میزان موفقیت آنها تندیس طلایی و نقره ای اعطا خواهد شد.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت فارس افزود: این ۶۹ واحد تولیدی برتر از میان ۱۹۰ واحد تولیدی که اطلاعات و فعالیت های خود را به خانه صنعت و معدن استان ارسال کرده اند ارزیابی و انتخاب شده‌اند.
شرفی افزود: از سه واحد تولیدی استان نیز به عنوان واحد نمونه در سطح ملی تقدیر خواهد شد.