همدان-ایرنا- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: میز خدمت با حضور نماینده وزیر میراث‌فرهنگی و جمعی از مدیران و کارشناسان این اداره کل به مناسبت سفر استانی دولت، از فردا(پنجشنبه) با هدف دریافت مطالبات و درخواست های مردمی و همچنین پیگیری و بررسی موارد، در همدان دایر می شود.

علی مالمیر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میز خدمت یکی‌ از تدابیر دیگری که در راستای سهولت دسترسی مردم استان همدان به مسئولان و کارگزاران دولت اندیشیده شده، راه‌اندازی «میز خدمت» در دستگاه‌های اجرایی استان است. 

وی اظهار داشت: روال کارِ میز خدمت بر این اساس است که نماینده‌ هر وزارتخانه در دستگاه اجرایی مربوطه مستقر شده و مردم می‌توانند با مراحعه به دستگاه مربوطه، درخواست، مشکلات و شکایات خود را به صورت حضوری، چهره‌به‌چهره و شفاهی یا مکتوب به نماینده آن وزارتخانه ارائه کنند.

وی تصریح کرد: این اقدام تسهیل‌گرانه، بیشتر در راستای حل مسائل و مشکلات مردم استان همدان انجام شده است. 

مالمیر اظهار داشت: دریافت و رسیدگی به درخواست‌های مردمی با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در راستای اجرای اهداف و برنامه‌های دولت مردمی، از فردا و به مدت ۲ روز(پنجم و ششم مرداد) برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: هم استانی‌ها می‌توانند با مراجعه به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان به نشانی همدان - میدان جهاد - خیابان عارف - باغ نظری درخواست‌های خود را در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مطرح کنند.

مالمیر اظهار داشت: در میز خدمت وزارت میراث فرهنگی برای ارتباط با مردم در سفر رییس جمهور به استان همدان، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه از ساعت هست تا ۱۸ پاسخ‌گوی مردم است.

آیت الله رییسی رییس جمهور در سی امین سفر استانی دولت روز پنج شنبه ۶ مردادماه جاری به دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان سفر می کند.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور در چندماهه اخیر و از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ضمن یک سفر به شهرستان های استان تهران، به ترتیب به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اردبیل، سمنان، زنجان، لرستان، یزد، قم، هرمزگان، گیلان، گلستان، مازندران، خراسان رضوی، البرز، قزوین، آذربایجان غربی، خوزستان (سفر سرزده به آبادان / ‏‬ متروپل)، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خراسان شمالی، کردستان، کرمانشاه و مرکزی سفر کرده است.

استان همدان سی امین مقصد سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت است.

خبرها و گزارش های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.