زنجان – ایرنا – رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اقدامات و فعالیت های عمرانی شهرداری در بخشهای مختلف به ویژه آسفالت ریزی معابر، گفت: امروز شهروندان متوجه انجام کارهای بزرگ در شهر هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، منصور مرادلو روز سه شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان افزود: معابری در شهر داشتیم که به مدت ۱۰ تا ۱۵ سال رنگ آسفالت به خود ندیده بودند ولی امسال با یک حماسه و اراده، خواسته به حق شهروندان در آسفالت ریزی خیابانها و معابر که آبروی شهر محسوب می شود، در حال اجرا است.

وی به راه اندازی قرارگاه های عمرانی، خدمات شهری، فرهنگی و محرومیت زدایی در شهرداری زنجان اشاره کرد و ادامه داد: شهرداری از چند روز گذشته، اقدامات قابل توجهی در جهت محرومیت زدایی در برخی مناطق همچون «کوی وحدت»، «بی سیم» و «نایب آقا» شهر شروع کرده است. 

مرادلو با بیان اینکه اعضای شورا پیگیر تحقق برنامه ها و مطالبات مردم است، اظهار داشت: در مقطع فعلی، عزم، همدلی و حدت باعث پیشرفت در کارها شده است.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کارهای پروژه سبزه میدان، خوب پیش می رود، گفت: عزم و همت شورا و شهردای بر این موضوع متمرکز است تا خیابان هایب اطراف پروژه سبزه میدان تعین تکلیف شوند.

وی به اجرای کف سازی بازار بالا اشاره کرد و افزود: پس از اتمام عملیات بازار بالا، این طرح در بازار پایین نیز اجرایی خواهد شد.

مرادلو همچنین از سنگفرش میادین اصلی شهر نیز خبر داد و گفت: در این راستا میدان های انقلاب و ۱۵ خرداد پیور خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به آماده سازی شهر در آستانه ماه محرم اشاره کرد و افزود: شورا و شهرداری خود را مکلف می داند تا فضای شهری را برای محرم آماده کند تا محرمی در شأن حضرت سیدالشهدا(ع) داشته باشیم.