همدان- ایرنا- میز ارتباطات مردمی دستگاه‌های حوزه وزارت ورزش و جوانان در استان همدان در آستانه سفر استانی رئیس جمهور به این استان با حضور نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «سیدمحمد پولادگر» معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و نماینده تام الاختیار وزیر ورزش امروز چهارشنبه در میز ارتباطات مردمی این وزارتخانه در دستگاه ورزش استان همدان حضور یافت.

«سید محمد پولادگر» معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به همراه «عباسعلی اکبری» مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان در این سفر ۲ روزه ضمن بررسی درخواست‌های جامعه ورزش و جوانان استان، رسیدگی به مطالبه آنان را در دستور کار دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در حاشیه برپایی میز ارتباط مردمی بر ضرورت تکریم و ارتباط هرچه بیشتر با مردم به خصوص جامعه ورزش و جوانان در راستای رفع مشکلات و دغدغه مندی‌ها تاکید کرد.

«علی حقیقی» افزود: مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان همسو با سیاست‌های عالی دولت سیزدهم با بهره گیری از رهنمودهای مقام عالی دولت در استان هرآنچه در توان دارد در توسعه و رشد ورزش تلاش خواهد کرد.

وی با اشاره به آماده‌سازی سالن ۶ هزار نفری سردار شهید قاسم سلیمانی برای دیدار مردمی رییس جمهور گفت: تمهیدات لازم برای انجام این مراسم باشکوه انجام شده است و به طور قطع جامعه ورزش نیز حضوری گسترده در این برنامه خواهد داشت.

آیت الله رییسی رییس جمهور در سی امین سفر استانی دولت فردا پنج شنبه ۶ مردادماه جاری به دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان سفر می‌کند.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور در چندماهه اخیر و از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ضمن یک سفر به شهرستان‌های استان تهران، به ترتیب به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اردبیل، سمنان، زنجان، لرستان، یزد، قم، هرمزگان، گیلان، گلستان، مازندران، خراسان رضوی، البرز، قزوین، آذربایجان غربی، خوزستان (سفر سرزده به آبادان / ‏‬ متروپل) ، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خراسان شمال، کردستان، کرمانشاه و مرکزی سفر کرده است.

استان همدان سی امین مقصد سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت است.

خبرها و گزارش‌های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.