یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: امید زدایی و هویت زدایی در بین مردم و جوانان جزو راهبرد اصلی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است که هوشیاری مردم و مسئولان توطئه استکبار را خنثی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرتیپ حسین زارع کمالی روز چهارشنبه در جمع گروهی از بسیجیان شهر یزد افزود: دشمنان که در جنگ نظامی و تحریم‌ها متحمل شکست شدند برای رسیدن به اهداف شوم خود وارد فاز جنگ روانی، ترکیبی و تبلیغاتی با هدف اعتماد زدایی شده‌اند.

وی با بیان اینکه استکبارجهانی در ۴۳ سال گذشته با همراهی برخی دولت‌های منطقه و حامیان جهانی خود از هیچ تلاشی و توطئه‌ای برای ضربه زدن به اصل  نظام اسلامی و انقلاب ما دریغ نکرده بیان گفت: باید مردم و مسئولان توصیه‌های مقام معظم رهبری را در تمامی بخش‌ها فصل‌الخطاب خود قرار داده و به آنها عمل کنند .

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به اهمیت حضور مردم و مسئولان با وحدت و همدلی برای تحقق اهداف عالیه نظام در بخش‌های مختلف اشاره کرد و افزود: بصیرت، ولایتمداری، دشمن‌شناسی و داشتن روحیه جهادی و انقلابی اساسی‌ترین نیاز کشور است .

کمالی بیان کرد: جهاد تبیین اصلی‌ترین راه و رسالت مردم و مسئولان کشور در برهه کنونی است و باید همه به نحو مناسب برای تحقق اهداف عالیه نظام در صحنه و میدان عمل با کار جهادی شرکت کنند.

وی اظهار کرد: جهاد تبیین به معنای حضور بسیجیان ولایی و انقلابی در صحنه و فعالیت‌های مختلف جهادی و همچنین بیان خدمات گسترده نظام در ابعاد مختلف با همکاری رسانه‌های گروهی به مردم و جوانان است .

این مسئول به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب در کنار جهاد تبیین اشاره کرد و تلاش و همکاری مردم و مسئولان را برای تحقق آن در جامعه بیش از گذشته خواستار شد که بسیار اهمیت دارد.

زارع کمالی همچنین به اهمیت افزایش جمعیت و فرندآوری و جوانی آن اشاره کرد و گفت: افزایش جمعیت و جوانی آن نیاز کشور است و باید همه با فرهنگ‌سازی برای تحقق آن که جزو خواسته‌های مقام معظم رهبری است بکوشند.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.