اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان در پیامی درگذشت "کرمعلی رومزی" پدر شهیدان والامقام "منصور و محمدرضا رومزی" را تسلیت گفت.

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، در پیام صادق خلیلیان آمده است: خبر درگذشت مرحوم “کرمعلی رومزی” ، اسوه ایمان، صبر و ایستادگی، پدر شهیدان والامقام "منصور و محمد رضا رومزی" موجب تالم و تاثر خاطر اینجانب شد.

"این پدر مومن، مقاوم و صبور در راه دفاع از میهن اسلامی از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت و فرزندانش را در مسیر پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای الهی هدیه کرد و امروز پس از سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر این رنج جانکاه به فرزندان شهیدش پیوست."

استاندار خوزستان در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام، این مصیبت را به بازماندگان، خانواده‌های معظم شهدا و مردم شریف استان خوزستان تسلیت و تعزیت گفته است.

پیکر پدر شهیدان رومزی چهار مرداد جاری با حضور جمعی از مسوولان اهواز و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای اهواز تشییع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان نیز درگذشت پدر شهیدان رومزی را به جامعه ایثارگران، به ویژه خانواده و بستگان مرحوم تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات مسالت کرد.

شهید منصور رومزی متولد ۱۳۴۲، و شهید محمد رضا رومزی متولد ۱۳۵۳ از شهرستان اهواز، در چهار آذر ۱۳۹۵ هنگام بازگشت از آیین اربعین حسینی در حله عراق به شهادت رسیدند.