همدان-ایرنا- مرکز آموزشی درمانی فاطمیه در مساحتی به متراژ ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع با ظرفیت ۸۵ تخت شامل مرکز ناباروری، اورژانس، بلوک زایمان و درمانگاه زنان و نوزادان روز پنجشنبه با حضور« بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در این آیین گفت: مرکز ناباروری بیمارستان فاطمیه شهر همدان با ۸۰ تخت بستری احداث شده است.

«محمدمهدی مجذوبی» اظهار داشت: بیمارستان فاطمیه دارای ۸۰ تخت بستری است که شامل ۴۰ تخت مخصوص نوزادان، ۱۰ تخت زایمان، ۲۰ تخت اورژانس و ۱۰ تخت دیگر بخش ها می شود.

وی خاطرنشان کرد: بخش ان آی سی یو و مراقبت ویژه نوزادان، بخش وی آی پی، ۱۰ اتاق ال دی آر، اورژانس سرپایی و تحت نظر و بستری و کلینیک ناباروری در این ساختمان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه کلینیک ناباروری شامل اتاق عمل، درمانگاه و آزمایشگاه است تصریح کرد: زوج های نابارور زیرپوشش خدمات ناباروری قرار می‌گیرند.

آیین استقبال رسمی از رییس جمهور با حضور آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.

همچنین جمعی از وزرای دولت به نمایندگی از رییس جمهور به شهرستان های تابعه استان همدان سفر می کنند و ضمن دیدار با مردم و شرکت در جلسات کاری، مسایل و مشکلات منطقه را بررسی و نتیجه کار را در شورای اداری استان به رییس جمهور ارایه می کنند.

خبرها و گزارش های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.