همدان- ایرنا- معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان کشور با تاکید بر اینکه سفرهای استانی آیت الله سید ابراهیم رییسی پرخیر و برکت است، اظهار داشت: بسیاری از طرح های نیمه کاره و تعطیل کشور با انجام سفرهای استانی دولت، تکمیل و آماده بهره برداری شده است.

سیدمحمد پولادگر روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اولویت اصلی در حوزه ورزش، تامین اعتبار موردنیاز برای تکمیل طرح‌های عمرانی ورزشی با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی به خصوص در مناطق روستایی و شهرهای کوچک است.

وی اضافه کرد: سفرهای استانی رییس جمهور در بخش ورزش کشور بسیار پربرکت بوده که ثمره آن فراهم شدن زمینه تکمیل و بهره برداری از بسیاری طرح‌های نیمه تمام ورزشی است.

پولادگر همچنین با اشاره به اینکه ۱۲۸ درخواست مراجعه کنندگان در جریان فعالیت میز ارتباطات مردمی وزارت ورش و جوانان در استان همدان دریافت و بررسی شد، گفت: عمده درخواست‌ها مربوط به تبدیل وضعیت کارکنان دستگاه ورزش بود که امیدواریم این دغدغه به زودی حل و فصل شود چرا که این همکاران سال ها برای توسعه ورزش تلاش کرده اند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به توانمندهای سرپرست جدید دستگاه ورزش استان همدان، گفت: در این ۲ روز شرایط ورزشی این استان که دارای قهرمانان صاحب نامی است، مورد بررسی قرار گرفت و شاهد مقبولیت سرپرست جدید دستگاه ورزش همدان نزد قهرمانان، ورزشکاران و خادمان این استان بودیم.

به گفته وی، ورزش همدان در عرصه قهرمانی به خصوص انفرادی و رشته‌های توپی نخبه‌های شایسته‌ای دارد و همه باید برای رشد و شکوفایی هرچه بهتر این استان کمک کنند.

میز ستاد ارتباطات مردمی وزارت ورزش و جوانان همزمان با سفر رییس جمهور به استان همدان در پنجم و ششم مردادماه با حضور معاون وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی و شکایت وزارت ورزش و جوانان در محل اداره کل دایر و مشکلات بخش‌های مختلف مردمی و حقوقی بررسی شد.

آیت الله رییسی رییس جمهور در سی امین سفر استانی دولت روز گذشته(پنجشنبه) به دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان سفر کرد.

خبرها و گزارش‌های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.