کرمانشاه- ایرنا- امام جمعه موقت جوانرود به تلاش دشمنان برای ایجاد اختلاف بین مسلمنان اشاره کرد و گفت: وحدت و برداری نیاز امروز جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلا «محمدعزیز حسامی» در خطبه های نماز جمعه این هفته جوانرود، افزود: کسانی که بستر را برای ایجاد اختلاف و تفرقه فراهم می کنند آب به آسیاب دشمن می ریزند.

وی اظهار داشت: متاسفانه مسلمانان در برخی موارد با دسیسه های استکبار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند و در نتیجه از قدرت واقعی اسلام در مقابل کفر برای گسترش ارزش های اسلامی کاسته شده است.

خطیب جمعه جوانرود اهمیت بهداشت فردی و اجتماعی را در زندگی انسان یادآور شد و خاطرنشان کرد: دین اسلام همواره بر رعایت بهداشت در زندگی انسان تاکید فراوانی داشته است.

ماموستا حسامی بر ضرورت همکاری شهروندان در جمع آوری و تفکلیک زباله ها اشاره کرد و اظهار داشت: مردم برای بهداشت و سلامت جامعه در این راستا با ماموران شهرداریها و دهیاری ها تعامل و همکاری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه و پیشرفت جامعه در گرو قانون مداری و همکاری مردم با مسئولان است.

امام جمعه موقت جوانرود با تقدیر از فعالیت های عمرانی شهردار و شورای اسلامی شهر یادآور شد: ضرورت دارد در انجام فعالیت فرهنگی نیز اقدامات موثری انجام گیرد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.