کرمان - ایرنا - رییس‌کل دادگستری استان کرمان گفت: ۹۷ درصد اوراق قضایی در دادگستری شهرستان راور بصورت الکترونیکی ابلاغ می‌شود که از آمار متوسط کشوری بالاتر است.

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی به همراه جمعی از معاونین از شعب قضایی شهرستان راور بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند رسیدگی به پرونده‌ها و کمبودها و مشکلات این منطقه قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید ضمن ابراز رضایت از عملکرد حوزه قضایی راور اظهار داشت: سه هزار و ۹۲ پرونده براساس آمار موجود در چهار ماهه گذشته سال جاری به حوزه قضایی شهرستان راور وارد و سه هزار و ۱۷۶ پرونده رسیدگی شده است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اشاره به اینکه نرخ رسیدگی چهار ماهه در حوزه قضایی راور ۱۰۲.۷۲ درصد بوده است، تاکید کرد: متوسط زمان رسیدگی به پرونده ها در این شهرستان ۵۳ روز است.

در این نشست آمار عملکرد شعب دادگستری راور شامل نرخ رسیدگی، سطح نگاهداشت پرونده، موجودی شعب، پرونده‌های زندانی دار و آمار اجرای احکام دادگاه مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام حمیدی در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش‌های بی شائبه قضات و کارکنان این حوزه قضایی، بر رسیدگی سریع و با کیفیت به پرونده‌های موجود در شعب تاکید کرد.