سنندج- ایرنا- رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم نظارت جدی بر دستگاه‌های اجرایی در همه حوزه‌ها در استان تاکید کرد و گفت: باید مدام تحقیق و تفحص از ادارات و دستگاه‌ها صورت گیرد و ضعف و قوت مدیران به مردم اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا زندیان روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان کردستان در سنندج اظهار داشت: مدیران باید پاسخگوی عملکردشان باشند و هنگام پایان مدیریت‌شان، مشخص شود به وظایف خود درست عمل کرده‌اند یا نه و این مهم اعلام شود.

وی با بیان اینکه در همه حوزه‌ها و در مجلس نیز نیاز جدی به کمک دستگاه‌های نظارتی برای تحقیق و تفحص از دستگاه‌های اجرایی داریم، افزود: به دنبال مچگیری از مدیران نیستیم اما اعلام ضعف عملکرد مدیران دستگاه‌ها به مردم ضروری است.

نماینده بیجار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدیرانی که دوران مدیریت‌شان تمام می‌شود، نباید با خیال راحت و بدون پاسخگویی، خداحافظی کنند، چرا که رویه‌ای برای مدیران بعدی خواهد شد.

حادثه خیز بودن محور بیجار – دیواندره و لزوم رفع این مشکل و کم کاری و سهل انگاری در خدمات به مردم در بدنه برخی ادارات و ضرورت اصلاح این وضعیت، از مواردی بود که زندیان به آن اشاره داشت.

وی رویکرد مردمی بودن و حضور در میان مردم را در دولت سیزدهم بسیار ارزشمند دانست و گفت: همه دستگاه ها باید با هم افزایی برای رفع مشکلات استان و حرکت در مسیر توسعه گام بردارند.

رییس سازمان بازرسی کشور روز سه شنبه و برای شرکت در جلسه شورای اداری و بازدید از کارخانه لاستیک بارز کردستان به این استان سفر کرد.