به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجانغربی از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ صبح از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ پاسخگوی سوالات مردم استان بود و طی این مدت ۲۴ تماس از سوی شهروندان با ایشان برقرار و مشکلات آنها مطرح شد.
امروز پنجمین حضور استاندار آذربایجانغربی در سامانه سامد برای ارتباط تلفنی با مردم بود ضمن اینکه پس از رسیدگی به نامههای ارجاعی سفر اخیر رییس جمهوری به استان، حضور مدیران استانی در سامانه سامد پر رنگتر میشود.
حوزههای عمرانی، شرکت های خدمات رسان و مباحث آموزشی بیشترین مواردی بود که در تماس تلفنی مردم با استاندار آذربایجانغربی مطرح شد.
به گزارش ایرنا، دولت با راهاندازی سامانه ارتباط مردمی (سامد) گوشی به دست است تا با راهی مناسب و کم هزینه باه مردم ارتباط مستقیم برقرار کند و گامهای بزرگتری در راستای رفع مشکلات آنها بردارد.