مهاباد - ایرنا - امام جمعه مهاباد گفت: مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر نیروهای جنایتکار رژیم صهیونیستی برای آزادسازی قدس شریف جای تحسین داشته و بسیار ستودنی است.

به گزارش ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی در آئین نماز جمعه این هفته مهاباد اظهار کرد: مقاومت‌های مداوم مردم فلسطین موجب  عقب‌نشینی‌های مکرر رژیم صهیونیستی در حمله‌‎های اخیر شده است. 

وی با بیان اینکه مقاومت، استقامت و مبارزه تنها راه نجات مردم فلسطین از اشغال صهیونیست‌ها است، افزود: مبارزه مردم فلسطین با حمایت جهان اسلام و مقاومت باید همچنان ادامه داشته باشد.

امام جمعه مهاباد همچنین در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به رخدادهای جاده ای روزهای گذشته، ضرورت اصلاح و بازسازی محورهای مواصلاتی منطقه را خواستار شد. 

ماموستا امامی همچنین با گرامیداشت روز جوان برخی از مشکلات جوانان در جامعه کنونی را برشمرده و گفت: اشتغال و مسکن مهمترین مشکلات جوانان است که مسوولان باید در فراهم ساختن آن برای این قشر تلاش کنند. 

وی همچنین با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی های جوانان صدر اسلام افزود: جوانان ایران اسلامی که پرورش یافته مکتب نبی اکرم (ص) هستند همواره در صحنه های مختلف برای ایران اسلامی افتخار آفرین بودند.