گچساران- ایرنا- فرمانده انتظامی گچساران گفت: ۴۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر با اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده، امسال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ ارسلان خادمیان روز شنبه در نشست با خبرنگاران گچساران افزود:  این میزان مواد مخدر  امسال  با اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر در نقاط مختلف این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: در این زمینه ماموران انتظامی امسال ۱۴۴ قاچاقچی، خرده فروش، معتاد را دستگیر ۲ باند مواد مخدر در این شهرستان نیزمتلاشی کرد.

خادمیان اظهار داشت: تعداد قاچاقچی های دستگیر شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان بیش از ۲۶ درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: ۴۸۲ فقره کشف سرقت در گچساران امسال انجام شده، که نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد کاهش داشته است.

خادمیان با بیان اینکه امسال ۹۰ درصد وقوع کشفیات داشته ایم گفت: ۱۸۸ سارق حرفه ای از ابتدای امسال تاکنون در گچساران دستگیر شده است.

وی تصریح کرد: ۹۵۲ دستگاه خودرو  از ابتدای امسال تاکنون به دلیل تخلفات مختلف توقیف شد که نسبت به مدت زمان مشابه پنج درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی گچساران گفت:  یک هزار و ۲۳۴ متهم  از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان دستگیر شده است.

وی به کاهش ۷۰ درصدی نزاع های فردی و جمعی و کاهش ۵۰ درصدی قتل در این مدت در گچساران خبر داد .

خادمیان ابراز کرد:  هشت هزار و ۴۵۵ مورد تماس با مرکز ۱۱۰ این شهرستان امسال انجام شد که بیش از هفت هزارو ۹۶۰ مورد ان عملیاتی شد.

وی با تاکید بر تلاش این نهاد برای تامین امنیت گفت: توجه بیشتر رسانه‌ها به انعکاس اخبار صحیح انتظامی، احساس امنیت جامعه را تقویت خواهد کرد.

خادمیان بیان کرد: پلیس در تامین امنیت پایدار مسوولیت سنگینی برعهده دارد و در این مسیر از حمایت رسانه‌ها و خبرنگاران در کنار خود استقبال می‌کند.

در پایان این نشست از خبرنگاران فعال گچساران تجلیل شد.