ورامین - ایرنا - فرماندار ویژه ورامین گفت : همه‌ دستگاه‌های اجرایی و معتمدین باید در حل ریشه‌ ای معضلات و مشکلات جامعه ایثارگران و آزادگان تلاش مضاعف داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ؛ جلسه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان ورامین به ریاست مجید درویشی فرماندار ویژه و با حضور جمعی از ایثارگران و آزادگان تشکیل شد.

مجید درویشی در این جلسه با بیان اینکه شهرستان ورامین یکی از بزرگترین جامعه آماری ایثارگران را در سطح شهرستان‌های استان تهران به خود اختصاص داده است، گفت : باید با برقراری ارتباط متقابل با مسوولان و همچنین ایثارگران، از همه‌ی ظرفیت‌ها و راهکارهای موجود در جهت حفظ و تقویت روحیه ایثارگری در جامعه  بهره بگیریم. 

معاون استاندار تهران نیز با بیان لزوم برنامه‌ریزی مدون جهت خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران اظهار کرد: باید با برنامه‌ریزی و احصا قوانین و ضوابط، شرایط خدمت رسانی به خانواده شهدا را ارتقا داد تا بتوانیم حق این عزیزان را در حد توانمان ادا کنیم.

درویشی در ادامه افزود : ایثارگران حق بزرگی بر گردن جامعه دارند و خدمات بنیاد قابل قیاس با رشادت‌های آنها نیست اما نهایت تلاشمان را می‌کنیم که در حد امکان برای ایثارگران خدمت کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان ورامین در پایان گفت : توجه و رسیدگی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید در  اولویت برنامه‌ریزی برای خدمت‌رسانی بهتر به این قشر از جامعه شهرستان ورامین قرار گیرد تا در مسیر حفظ عزت و کرامت خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران حرکت کنیم.

ورامین با ۳۰۰ هزار جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران استان تهران واقع شده است و دارای دو بخش مرکزی و بخش جوادآباد است.