به گزارش ایرنا جمعی از این مسافران روز یکشنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا رسیدگی به این موضوع و تکرار نشدن آن را خواستار شدند و هریک مشکلات ناشی از این ناهماهنگی را پشت تلفن بازگو کردند.
همسر «نسرین عمران» که برای رهسپار کردن وی به فرودگاه سهند آمده بود، بیان کرد: هیچیک از مسافران پیامک لغو پرواز را دریافت نکردهاند و تنها در درب ورودی فرودگاه از لغو پرواز مطلع شدهاند؛ این در حالی است که برخی از آنان برای روز جاری خود در تهران برنامهریزی کردهاند.
«مهدی خشکار» که به گفته خودش ساعت هشت و در عین بیاطلاعی وارد فرودگاه سهند شده است نیز اظهار داشت: لغو این پرواز از دیشب مشخص شده اما پیامک آن به مسافران نرسیده است؛ در چنین مواردی هر یک از مسافران با یک سری مشکلات متفاوت مواجه میشوند و مسئولان فرودگاه باید پاسخگو باشند.
«مهتاب نوایی» از دیگر مسافران این پرواز نیز با ابراز گلایه از این ناهماهنگی بیان کرد: در تهران کار واجب دارم و لغو پرواز اگر دیشب اطلاعرسانی شده بود، سعی میکردم با وسیله نقلیه دیگری خودم را به آنجا برسانم اما زمانی لغو پرواز را فهمیدم که کار از کار گذشته است.
«نازنین شادمان» هم از تکرار همین ناهماهنگی در ماه گذشته و تاخیر ۲.۵ ساعته پرواز طی هفته گذشته گلایه دارد و معتقد است که اگر این وضعیت در رسانهها بازتاب داشته باشد، مسئولان تدبیری برای آن میاندیشند.
وی با بیان اینکه خانواده سه نفری آنان برای کار به تهران میرود، بیان کرد: این ناهماهنگی مشکلات عدیده برای مسافران ایجاد میکند؛ مسافرانی که برخی از آنان از شهرستانهای اطراف به فرودگاه سهند آمدهاند و اکنون تکلیف را نمیدانند.
«محمد حاجیپور»، رئیس فرودگاه سهند که به گفته خودش در لحظه مکالمه میهمان داشت، در گفتوگوی کوتاه تلفنی با خبرنگار ایرنا بیان کرد: شرکت هواپیمایی پیامک لغو پرواز تهران به سهند در روز جاری را ارسال کرده اما پیامک مربوط به پرواز رفت را نفرستاده است.
وی از خبرنگار ایرنا خواست تا یک ساعت دیگر با وی تماس بگیرد و در لحظهای که خبرنگار ایرنا تکلیف مسافران را از وی میپرسید، بدون خداحافظی گوشی را قطع کرد.
گفتنی است بر اساس پیگیریهای خبرنگار ایرنا مسافران این پرواز به تبریز اعزام شدند تا از طریق فرودگاه شهید مدنی و حداقل با حدود سه ساعت تاخیر خودشان را به تهران برسانند.