همدان- ایرنا- مسئول بسیج رسانه ای استان همدان گفت: اولین رویداد رسانه ای هشت هزار شهید استان همدان به مناسبت دومین کنگره شهدای استان همدان در محورها و قالب های مختلف برگزار می شود.

«ناصر قوامی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: محور این رویداد شهید و ولایتمداری، شهید و سبک زندگی اسلامی، شهید و خانواده ، شهید و تربیت اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: شهید و کمک مومنانه و خدمات اجتماعی، شهید و ایثار و از خودگذشتگی، شهید و امر به معروف و نهی از منکر از دیگر موضوعات این رویداد بزرگ فرهنگی رسانه ای است.

قوامی با بیان اینکه علاوه بر رسانه های مکتوب و الکترونیکی دارای مجوز، رسانه‌ها و کانال های محلی نیز میتوانند در این رویداد شرکت کنند زمان ارسال آثار را ۱۶ تیرماه تا ۳۰ آبان ماه ذکر کرد.

گفتنی است، ستاد دومین کنگره سرداران، امیران و هشت‌هزار شهید استان همدان از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ کار خود را آغاز کرده و طبق تاریخ مشخص شده توسط سازمان بسیج مستضعفین، در اواسط سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

نخستین کنگره شهدای استان همدان نیز در سال ۸۹ با فعالیت ۱۸ کمیته برگزار شد، لذا در این راستا بیش از ۷۴ جلسه شورای سیاست‌گذاری و اجرایی کنگره برای برنامه‌ریزی و پیگیری مستمر فعالیت‌ها و بیش از یک هزار و ۳۷۷ یادواره مختلف قشری در سطح استان به یاد شهدای گرانقدر برگزار شد.