تهران- ایرنا- سازمان هواپیمایی کشوری به دنبال انتشار ویدئویی از درگیری رئیس ایستگاه قشم ایر با مسافران در پرواز مسیر نجف به تهران این شرکت هواپیمایی، از ورود نهادهای امنیتی و انتظامی برای بررسی این تخلف خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، امروز فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که مهماندار شرکت هواپیمایی قشم ایر اقدام به کتک زدن یکی از مسافران پرواز نجف-تهران کرده است.

 سازمان هواپیمایی کشوری بعد از انتشار این فیلم اعلام‌کرد: به دنبال انتشار ویدئویی از پرواز مسیر نجف به تهران شرکت قشم ایر، موضوع سریعا مورد پیگیری سازمان قرار گرفت.

لازم به ذکر است؛ نهادهای امنیتی و انتظامی نیز در حال بررسی این رخداد هستند و نتایج حاصله در اسرع وقت به اطلاع عموم خواهد رسید.

توضیحات هواپیمایی قشم ایر در خصوص درگیری رئیس ایستگاه قشم ایر با مسافران

هواپیمایی قشم در خصوص پرواز نجف –تهران اعلام کرد: پیرو انتشار کلیپی در رسانه‌ها با عنوان «کتک زدن مسافر در پرواز نجف تهران از طرف مهماندار قشم ایر» اعلام می‌شود: پرواز مسیر نجف- تهران شرکت هواپیمایی قشم  با توجه به تاخیر لگ‌های قبل از این پرواز در مسیر دبی به تهران به علت شرایط بد آب و هوایی شهر دبی با چند ساعت تاخیر همراه شده که متعاقبا این تاخیر، هفت ساعت قبل از پرواز به مسافرین مسیر تهران - نجف - تهران اطلاع رسانی شده است.

لازم به ذکر است پس از فرود هواپیما در فرودگاه امام خمینی(ره) تعدادی از مسافرین با توجه اینکه از تاخیر پیش آمده عصبانی بودند، از هواپیما پیاده نشده و مقاومت کردند و در این اثنا نیز درگیری لفظی با رئیس ایستگاه قشم ایر ایجاد شد که پس از ورود امنیت پرواز مسافرین از هواپیما پیاده شدند.

لذا یادآور می‌شود که با توجه به اینکه تمام مهمانداران (طبق مستندات پرواز) این پرواز خانم بوده‌اند عملا ادعای مطرح شده که درگیری بین یکی از مهمانداران این شرکت با مسافرین این پرواز بوده کذب است.

همچنین خاطر نشان می شود طبق مستندات و تصاویر موجود آسیب‌های وارده از طرف برخی مسافرین به هواپیمای این پرواز کاملا قابلیت ارائه و پیگیری دارد.