تهران- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره اعتراضات علیه هیئت فوتبال گفت: جلسه‌ای برای شنیدن نقدها برگزار می‌کنیم و اگر نقدهای درست از طرف رئیس هیئت پذیرفته نشود، نیاز است تا اصلاحاتی انجام دهیم.

علی جوادی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا درمورد پیگیری اعتراضات و انتقادات علیه هیئت فوتبال استان تهران اظهار داشت: قبلا گفته بودم که می‌خواهم مسائل و مشکلات را پیگیری کنم اما درگیری استان با سیل باعث شد خیلی مراکز ما درگیر بحران شوند و خود من نیز پیگیر حل این مسائل بودم و از برنامه‌های خود جا ماندیم. برخی اماکن ما آسیب دیدند. در همین شرایط برخی عتراض‌ها و نکاتی در خصوص هیئت فوتبال استان مطرح کردند و در همان شرایط نیز پیگیری لازم را انجام دادم تا اصلاح و اجرا شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران توضیح داد: ما بر این باوریم که باید صدای منتقدان شنیده شود؛ در هفته‌های اخیر منتقدان و معترضان را به همراه حبیب‌الله شیرازی، رئیس هیئت فوتبال استان تهران، به جلسه‌ای دعوت خواهم کرد و صدای مخالفان را در کنار دلایل و صحبت‌های شیرازی خواهم شنید و اگر مسائل درست و به جا باشد انتظار داریم آن‌ها را قبول و سریعا پیگیری کنند. در این جلسه قضاوت با ماست که چه نقدهایی درست است و قبول نمی‌شود و از طرف هیئت استان پذیرفته نشود، باید اصلاحاتی انجام دهیم. 

وی ادامه داد: اگر نقدها پذیرفته شود اصولا فرصتی برای هیئت فوتبال نیاز است تا مشکلات را حل کنند و ما نیز بر مسائل نظارت می‌کنیم. جامعه فوتبالی ما لزوما به دنبال تغییر نیستند بلکه شنیدن صدای انتقادها و تاثیر و پاسخ آن‌ها را برای هرچه بهتر شدن فوتبال استان می‌خواهند.