بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان گفت: تبلیغات شعاری گره گشای مشکلات مردم نیست و مدیریت استان هیچ اصالتی برای تصویرسازی ظاهری قائل نیست و موفقیت ها و دستاوردها باید در قالب شاخص‌های قابل سنجش به جامعه ارائه و با عملکرد مناسب، مشکلات انباشته مردم برطرف شود.

به گزارش ایرنا مهدی دوستی شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت خبرنگاران افزود: ما غیر از عرصه اقتصاد، در عرصه رسانه هم با دشمن در حال جنگ هستیم که در واقع جنگ روایت‌ها است و خبرنگاران سرداران این جنگ هستند.

وی ادامه داد: سلاح دشمن در جنگ رسانه‌ای القای ناامیدی و یاس و ناکارآمدی جمهوری اسلامی است و ما نیز تکلیف داریم با عملکرد خود محیط بهتری را برای زیست مردم به وجود آورده و رضایتمندی را افزایش دهیم.

استاندار هرمزگان نقد منصفانه را یک راهبرد مناسب برای اصلاح امور و تحرک بخشی به بدنه مدیریتی و اجرایی دانست و اضافه کرد: بر همین مبنا در استان هرمزگان برای تمامی مصوبه های سفرهای شهرستانی روزشمار مشخص کرده ایم تا اصحاب رسانه بتوانند روند اجرا را رصد کرده و عقب ماندگی ها را گزارش کنند.

نماینده عالی دولت در استان میزان و سرعت اختصاص بودجه به استان هرمزگان در دولت سیزدهم را بی سابقه توصیف کرد و گفت:  طی ۲ماه آینده شاهد آغاز چند طرح بزرگ با سرمایه گذاری ۲۰میلیارد دلاری خواهیم بود که پالایشگاه جاسک و طرح پتروپالایشگاه ۳۰۰ هزار بشکه‌ای شهید سردار سلیمانی بخشی از این طرح های کلان است.

وی در آخرین بخش از سخنان خود بر ضرورت بهبود شرایط خبرنگاران و حل مشکلات مختلف آنان تاکید کرد و اختصاص زمین برای مسکن خبرنگاران را از اقدامات انجام شده در این راستا اعلام کرد.

در این مراسم تعدادی از خبرنگاران مورد تجلیل قرار گرفتند.