گرگان - ایرنا - فرماندار بندرترکمن با اشاره به ثمرات سفر رییس جمهور به گلستان و حضور آیت‌الله رییسی در جزیره آشوراده گفت: پس از دستور صریح رییس جمهور و با حضور قرارگاه خاتم‌الانبیا عملیات رسوب‌برداری خلیج گرگان با روند مطلوبی در حال انجام است.

عبدالغفور غراوی روز دوشنبه در قرارگاه خبری شهید همدانی استانداری گلستان اظهار داشت: پس از سفر رییس جمهور به بندرترکمن ، ده‌ها فروند دستگاه لجستیکی در محل کانال آشوراده در حال لایروبی هستند و این طرح تا ۱۴ ماه به اتمام می‌رسد.

وی به طرح‌های هفته دولت این شهرستان اشاره کرد و گفت: در این هفته ۷۴ پروژه با اعتبار سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و یا عملیات ساخت آن آغاز می شود که این طرح ها ۲۲ فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

فرماندار بندرترکمن افزود: از مجموع پروژه‌های هفته دولت ۶۹ پروژه در بخش عمرانی است که ۴۸ پروژه با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

غراوی گفت: آغاز عملیات ساخت نیروگاه ۱۶ مگاواتی کانسار، حفر  ۲ حلقه چاه آب شرب در قره تپه ، آسفالت مسیر روستای پنج پیکر - بصیر آباد، آسفالت و بهسازی معابر شهری، افتتاح اورژانس جنوبی بندرترکمن و افتتاح مرغداری گوشتی از جمله پروژه های هفته دولت در بندرترکمن است .

وی افزود : در راستای جهاد تبیین باید کاستی‌ها به صورت شفاف به مردم بازگو شود و نقاط قدرت و دستاورها هم برای امیدافزایی و اعتماد افزایی بیان گردد.