بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان گفت: ۸۷۱ طرح به ارزش ۱۱۰ هزار میلیارد تومان در این استان افتتاح می‌شود که رشد ۲۵ برابری داشته ایم.

مهدی دوستی روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: جهش قابل ملاحظه ای هم در طرح های افتتاحی و هم در طرح‌های آماده کلنگ زنی شاهدیم.

وی ادامه داد: طرح‌های بزرگی در این هفته نیاورده ایم، اگر آنها را اضافه کنیم عدد به بیش از ۷۰۰ هزار میلیارد تومان می‌رسید.

وی اشاره کرد: وضعیت دولت را مستحضرید که حتی واکسن هم وابسته به ای تی اف شده بود و این دولت اثبات کرد بدون وابستگی به غرب می‌توان کار را پیش برد، مذاکره هم دنبال شده است.

رییس شورای اداری هرمزگان افزود: امروز سه طرح بزرگی برای افتتاح داریم یکی نیروگاه خورشیدی که با سرمایه خرد مردمی تامین منابع شده است، مورد بعدی مجموعه طرح های بهداشت و درمان بوده که به صورت همزمان و به صورت وبیناری افتتاح می‌شود، سپس طرح بزرگ پالایش و پخش را افتتاح می‌کنیم.

دولت کارهای بزرگی در یک سال گذشته انجام داده است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان هم در این دیدار ابراز داشت: دولت در این استان با حرکت جهادی در یک سال گذشته، کارهای بزرگی را انجام داده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده افزود: هر چه کار و تلاش کنیم برای مردم که ولی نعمتان ما هستند جا دارد از آنان عذرخواهی داشته باشیم که شاید نتوانسته‌ایم آنگونه که باید رضایت‌شان را بدست آوریم.

وی ادامه داد: امید به آینده در دل مردم روشن شده است و کارهای بزرگ و بسیار ارزشمندی در بُعد داخلی و سلامت و خارجی و سایر حوزه‌ها انجام شده یا درحال انجام است.