خرم آباد - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: طی یکسال که از استقرار دولت سیزدهم می گذرد اقدامات مطلوب و موثری در استان انجام شده که تبیین آنها نیازمند عزم همگانی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام مهدی قدرتی روز جمعه در نشست مشترک شورای اداری و شورای اطلاع رسانی با علی بهادری جهرمی حضور سخنگوی دولت افزود: همچین بنا بر فرمایش مقام معظم  رهبری جهاد تبیین باید در چندین محور رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سال گذشته بیش از ۴۰ بار در خصوص جهاد تبیین بیاناتی داشته اند اظهار داشت: پیوست دولت برای جهاد تبیین مشخص شود چراکه باید به این مقوله توجه کنیم وگرنه دیگران برای ما تعیین می‌کنند.

حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه حفظ دستاورد انقلاب اسلامی و مشخص کردن حق و باطل ضروری است گفت: در همین راستا، بنابر قانون یک درصد بودجه فرهنگی برای تمامی ادارات در نظر گرفته شده است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد:‌ یک درصد بودجه فرهنگی در سطح  کلان نادیده گرفته می‌شود که در سازمان تبلیغات این توان وجود دارد یک درصد را با رویکرد انقلابی اخذ کند.

حجت الاسلام قدرتی تاکید کرد:‌ لرستان دارای ظرفیت های دینی بسیاری است که باید با بودجه ویژه دیده شود و امروز که دشمنان در فضای رسانه‌ای و فرهنگی با اعتبارات ویژه در تلاش هستند لذا این آمادگی در استان دارد بودجه فرهنگی و دینی را واقعی و در راستای اهداف مورد نظر هزینه کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه لرستان دارای ظرفیت های بیشمار گردشگری است تاکید کرد:‌ توسعه سند گردشگری استان ضروری است و باید در تحریر، تدوین و مطالعه تصویب این سند ظرفیت های دینی مانند مسجد و حسینیه دیده شود.