ارومیه - ایرنا - مدیر مسابقات کشوری تنیس رده‌های سنی پسران و دختران ارومیه گفت: مسابقات کشوری زیر ۱۴ سال با حضور بیش ۲۰۰ تنیسور از سراسر کشور در ارومیه آغاز شده است.

آندرانیک نجاریان روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت‌ها قرار بود از روز دوم شهریورم آغاز شود که بدلیل عدم حضور چند تنیسور و لغو مسابقات جدول مقدماتی، از امروز با برگزاری رقابت‌های جدول اصلی آغاز شده و تا ۱۰ شهریور ادامه خواهدداشت.

وی اظهار کرد: در رقابت‌های ارومیه، ۲۴۵ تنیسور از جمله ۶۵ تنیسور در بخش دختران در سه رده سنی زیر ۱۰ سال، زیر ۱۲ سال و زیر ۱۴ سال به رقابت می‌پردازند و مسابقات بخش پسران در کورت‌های مجموعه ورزشی شهید باکری و مسابقات دختران در مجموعه ورزشی تختی برگزار می‌شود.

مدیر مسابقات کشوری رده های سنی پسران و دختران زیر ۱۴ سال ارومیه ادامه داد: جداول اصلی مسابقات بصورت ۶۴ نفره است و در پایان نفرات برتر ۲۵۰ امتیاز کسب خواهند کرد.

نجاریان با اشاره به حضور بیش از ۴۰ تنیسور از استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه در این رقابت‌ها گفت: در رقابت‌های ارومیه ملی‌پوشانی از استان‌های مختلف حضور دارند که «فربد ایمانی» یکی از ملی‌پوشان ارومیه‌ای و مطرح مسابقات به شمار می‌رود.

نجاریان یادآور شد: داوران قضاوت کننده مسابقات از استان آذربایجان غربی هستند با این حال «مهرداد قزلباش» از زنجان به عنوان سرداور مسابقات پسران و «الهه ربیعی» از سمنان به عنوان سرداور مسابقات دختران حضور دارند.

وی تاکید کرد: «امیرحسین اسفندیاری» مربی زیر ۱۰ سال تیم ملی نیز برای تماشای مسابقات و استعدادیابی در ارومیه حضور دارد.

ارومیه، تیرماه امسال برای دومین سال متوالی میزبان مسابقات بین‌المللی تنیس جهانی زیر ۱۸ سال ITF گرید ۵ بود.