قرچک- ایرنا- امام جمعه شهرستان قرچک گفت: هر دولتی که اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را در فعالیت خود اصل دانسته و آن را جدی بگیرد، در کار خود در خدمت‌رسانی به جامعه و رفع مشکلات کشور موفق است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حجت‌الله اسماعیلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قرچک که در مصلای نماز جمعه این شهرستان اقامه شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و با هنر و گرامیداشت هفته دولت و روز مبارزه با ترویسم بیانگر این واقعیت است که ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب مدیون خون شهدای بسیاری است که جان خود را فدای راه حق کردند.
وی افزود: برای پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، پاک ترین و مقدس ترین از انسان‌ها که فقط درد دین داشتند وارد میدان شده و جان باارزش خود را فدا کردند، شهیدانی که اگر ایثار آنان نبود، اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست نمی‌آمد.
اسماعیلی گفت: شهیدان رجایی و باهنر جوهره حرکتشان، اخلاص و ایثار و حرکت برای خدا بود، آنان هیچ گاه به دنبال شهرت، ریا، منفعت طلبی و قدرت نمایی نبوده و تغییر و تحول در کشور را فقط با قدرت و نصرت خداوند به خاطر تغییر و تحول درونی مردم انقلابی انجام می‌دادند.
وی تأکید کرد: این واقعیتی انکار ناپذیر است که انسان‌های پاک در سخت‌ترین شرایط نیز فقط به دنبال خدمت‌رسانی به مردم هستند و امروز این راه و روش را در فعالیت دولت سیزدهم مشاهده می‌کنیم که روزنه‌های امید را بار دیگر در کشور باز کرده است و با وجود آن که فعالیت دولت روی ریل طبیعی خود قرار نگرفته ولی اقدامات موثر بسیاری انجام شده است.
امام جمعه قرچک تصریح کرد: دولت سیزدهم به دنبال هدف مقدس اصلاح امور، مبارزه با بی عدالتی، ظلم، فساد و فحشا، ذلت ،آزادی از اسارت فکری و فرهنگی است و همه باید در این مسیر دولت را یاری کنند.
اسماعیلی تأکید کرد: استقلال اقتصادی و سیاسی بر محور اسلام ناب محمدی و مردم سالاری دینی از اهداف دولت سیزدهم است و هر دولتی که اسلامیت نظام را اصل بداند و جدی بگیرد ، در انجام وظایف خود موفق است.