رباط‌کریم- ایرنا- فرماندار شهرستان رباط‌کریم با بیان اینکه تقارن هفته دولت با ایام محرم نشان دهنده قله جهاد، فداکاری و شهادت است، گفت: در این هفته باید نقاط قوت و ضعف و کارنامه عملکرد دستگاه‌ها مشخص شود تا با عبور از نواقص، بهترین‌ها برای مردم رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، امید احمدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته که همراه با برگزاری میز خدمت بود، با بیان اینکه پاداش خدمت شهیدان باهنر و رجایی به مردم از سوی خداوند شهادت مقدر شده بود، افزود: گفت: شهدای دولت به فکر منافع شخصی خود نبودند و فقط برای رضای خود و خدمت به مردم کار می‌کردند.

وی با بیان اینکه شهیدان باهنر و رجایی به دنبال چهره‌سازی خود نبودند افزود: یاد و خاطره شهدای دولت به دلیل مجاهدتهای بزرگ در تاریخ ماندگار شد و باید برای همه کارکنان دولت درسی باشد تا همچون این شهیدان عمل کنند.

فرماندار رباط‌کریم گفت: هدف از برگزاری میز خدمت در مصلای‌های نماز جمعه و اماکن عمومی ارتباط بی‌واسطه مردم با مسئولان و شنیدن مشکلات از زبان مردم است.

احمدی به برگزاری میز خدمت در سه شهر رباط‌کریم، پرند و نصیرشهر در هفته دولت اشاره کرد و افزود: بیشترین مطالبه مردم از دستگاه‌ها و ادارات خدمات رسان است که بازرسی فرمانداری این مشکلات را با جدیت پیگیری می‌کند.

وی به افتتاح ۳۰ پروژه با اعتبار بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان در نقاط مختلف شهرستان رباط‌کریم اشاره و تصریح کرد: پروژه ها در حوزه عمرانی، گردشگری، کشاورزی، خدماتی و اقتصادی است که در هفته دولت با حضور مسئولان به بهره برداری می رسد.