مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی در پنجمین روز از هفته دولت با حضور در شهرستان کاشمر فرمان آغاز عملیات اجرایی آماده سازی سایت ۳۲ هکتاری نهضت ملی مسکن در این شهر را برای ایجاد سه هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یعقوبعلی نظری سپس در پنجمین مرحله ساخت مسکن مهر شهرستان کاشمر حاضر شد و در جریان روند فعالیتهای عمرانی شهرداری این شهر در این زمینه به مبلغ ۶۲۱ میلیارد ریال قرار گرفت.

استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: موضوع مسکن در سبد خانوار و معیشت خانواده ها تاثیر بسیار دارد و با توجه به سفر قبلی ام به شهر کاشمر، امروز عملیات ساخت بیش از سه هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن آغاز شد.

نظری افزود: در شهر کاشمر مشکل زمین وجود ندارد و به زودی ساخت حدود سه هزار واحد مسکونی دیگر نیز آغاز می‌شود و امیدواریم مشکل جاده شادمهر -کاشمر هم به زودی حل شود. 


وی ادامه داد: در موضوع برطرف کردن مشکلات شهری نیز با توجه به کمبودهایی که در گذشته وجود داشت سعی شد در قالب حمایت هایی این موارد در فضای این شهر رفع شود که با هم افزایی و مشارکت مدیران محقق شد.

امروز همچنین طرح آسفالت معابر در روستاهای شهرستان کاشمر به متراژ بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع و با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال که از ابتدای امسال آغاز شده بود به بهره برداری رسید.